Nr Crt |
Indicatori de performanţă generali * |
Tip CF |
Trim. I |
Trim. II |
Trim. III |
Trim. IV |
An |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
Numărul de locuri de consum deservite la începutul perioadei de raportare |
casnic |
0 |
0 |
3 |
|
0 |
noncasnic mic |
2 |
2 |
4 |
|
2 |
noncasnic mare |
7 |
10 |
11 |
|
7 |
total |
9 |
12 |
18 |
|
9 |
2. |
Numărul de locuri de consum noi şi locuri de consum preluate în cursul perioadei de raportare |
casnic |
0 |
3 |
0 |
|
3 |
noncasnic mic |
0 |
2 |
10 |
|
12 |
noncasnic mare |
4 |
1 |
7 |
|
12 |
total |
4 |
6 |
17 |
|
27 |
3. |
Numărul de locuri de consum pentru care au încetat contractele de furnizare a energiei electrice în cursul perioadei de raportare |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
1 |
|
1 |
noncasnic mare |
1 |
1 |
1 |
|
3 |
total |
1 |
1 |
2 |
|
4 |
4. |
Numărul de locuri de consum deservite la sfârşitul perioadei de raportare |
casnic |
0 |
3 |
3 |
|
0 |
noncasnic mic |
2 |
4 |
13 |
|
0 |
noncasnic mare |
10 |
11 |
17 |
|
0 |
total |
12 |
18 |
33 |
|
0 |
5. |
Numărul de locuri de consum deservite la sfârşitul perioadei de raportare, pentru care furnizorul a încheiat contractele de reţea |
casnic |
0 |
3 |
3 |
|
0 |
noncasnic mic |
2 |
4 |
13 |
|
0 |
noncasnic mare |
10 |
11 |
17 |
|
0 |
total |
12 |
18 |
33 |
|
0 |
6. |
Energie electrică furnizată în perioada de raportare (MWh) |
casnic |
0 |
2.337 |
3.784 |
|
6.121 |
noncasnic mic |
2.173 |
11.445 |
30.672 |
|
44.290 |
noncasnic mare |
820.358 |
824.809 |
1231.463 |
|
2876.63 |
total |
822.531 |
838.591 |
1265.919 |
|
2927.041 |
7. |
Numărul contractelor de furnizare încheiate cu CF ca urmare a ofertelor - tip şi/sau ofertelor de furnizare personalizate transmise la solicitarea acestora, în condiţii şi la preţuri negociate |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
3 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
3 |
|
0 |
8. |
Numărul de încălcări ale termenului de emitere a ofertelor de furnizare |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
9. |
Numărul de compensaţii plătite CF pentru nerespectarea termenului de emitere a ofertelor de furnizare |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
10. |
Numărul total de plângeri privind facturarea; acest indicator cuprinde atât plângerile întemeiate, cât şi pe cele neîntemeiate, indiferent dacă au implicat sau nu verificarea datelor măsurate de către OM |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
11. |
Numărul de plângeri întemeiate privind facturarea; acest indicator cuprinde toate plângerile întemeiate, indiferent dacă au implicat sau nu verificarea datelor măsurate de către OM |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
12. |
Numărul de plângeri privind facturarea ce implică verificarea datelor măsurate |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
13. |
Numărul de încălcări ale termenului de răspuns la plângerile privind facturile de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
14. |
Numărul de compensaţii plătite CF în cazul nerespectării termenului de răspuns la plângerile privind facturile de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
15. |
Numărul de locuri de consum deconectate pentru neplata contravalorii facturii de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
16. |
Număr de locuri de consum pentru care furnizorul a solicitat OR reconectarea în cel mult 4 ore de la confirmarea îndeplinirii de către CF a obligaţiilor de plată |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
17. |
Număr de locuri de consum pentru care furnizorul a solicitat OR reconectarea în mai mult de 4 ore de la confirmarea îndeplinirii de către CF a obligaţiilor de plată |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
18. |
Numărul de compensaţii plătite CF în cazul nerespectării termenului de comunicare către OR a solicitării de reluare a furnizării de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
19. |
Numărul de plângeri primite de la CF privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata contravalorii facturii de energie electrică; acest indicator va cuprinde atât plângerile întemeiate, cât și pe cele neîntemeiate |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
20. |
Numărul de plângeri întemeiate primite de la CF privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata contravalorii facturii de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
21. |
Numărul de încălcări ale termenului de răspuns la plângerile CF privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata contravalorii facturii de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
22. |
Numărul de compensaţii plătite CF în cazul nerespectării termenului de răspuns la plângerile CF privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata contravalorii facturii de energie electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
23. |
Numărul de solicitări ale clienţilor casnici privind schimbarea tipului de tarif reglementat |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
24. |
Numărul de solicitări de schimbare a tarifului reglementat de către clienţii casnici, soluţionate în mai puţin de 10 zile lucrătoare |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
25. |
Numărul de plângeri ale clienţilor casnici privind schimbarea tarifului reglementat la energia electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
26. |
Numărul de încălcări ale termenului de soluţionare a solicitărilor clienţilor casnici de schimbare a tarifului reglementat sau a plângerilor clienţilor casnici privind schimbarea tarifului reglementat la energia electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
27. |
Numărul de compensaţii plătite clienţilor casnici în cazul nerespectării termenului de soluţionare a solicitărilor de modificare a tarifului reglementat sau a plângerilor clienţilor casnici privind schimbarea tarifului reglementat la energia electrică |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
28. |
Numărul total de solicitări şi plângeri ale CF, altele decât cele prevăzute în standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
29. |
Numărul de plângeri primite, altele decât cele prevăzute în standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
30. |
Numărul de plângeri întemeiate ale CF, altele decât cele prevăzute în standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
31. |
Numărul de încălcări ale termenului de răspuns la solicitările/plângerile CF, altele decât cele prevăzute în standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
32. |
Numărul de compensaţii plătite în cazul nerespectării termenului de răspuns la solicitările/plângerile CF, altele decât cele prevăzute în standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
33. |
Numărul de solidtări/plângeri primite de la CF, de tipul celor prevăzute în art. 13 alin. (3) şi (4) din standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
34. |
Numărul de încălcări ale termenului de transmitere către OR a solicitărilor/plângerilor CF care fac obiectul art. 13 alin. (3) şi (4) din standard, respectiv către CF a răspunsurilor primite de la OR |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
35. |
Numărul de compensaţii plătite CF în cazul nerespectării termenului de transmitere către OR a solicitărilor/plângerilor CF, care fac obiectul art. 13 alin. (3) şi (4) din standard, respectiv către CF a răspunsurilor primite de la OR |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
36. |
Numărul de solicitări ale clienţilor casnici de a primi despăgubiri pentru deteriorarea receptoarelor electrocasnice ca efect al unor supratensiuni accidentale produse în reţeaua electrică a OR |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
37. |
Numărul de încălcări de către furnizor ale termenelor prevăzute în Procedură |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
38. |
Numărul de compensaţii plătite de către furnizor clienţilor casnici în cazul nerespectării termenelor din Procedură |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
39. |
Numărul punctelor de informare regională/locală ale furnizorului |
toţi |
1 |
1 |
1 |
|
1 |
40. |
Numărul de linii telefonice cu număr de apel gratuit |
toţi |
0 |
0 |
0 |
|
1 |
41. |
Numărul de linii telefonice cu număr de apel cu tarif normal |
toţi |
2 |
2 |
2 |
|
2 |
42. |
Numărul de linii telefonice cu operator 12 ore în zilele lucrătoare |
toţi |
1 |
1 |
1 |
|
2 |
43. |
Numărul de apeluri telefonice înregistrate prin centrul de telefonie (call-center) |
toţi |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
44. |
Numărul de apeluri telefonice preluate prin centrul de telefonie (call-center) |
toți |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
45. |
Timpul mediu de aşteptare a apelurilor înregistrate prin centrul de telefonie (secunde) |
toți |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
46. |
Numărul de plângeri ale CF proprii, adresate furnizorului prin care acesta este învinuit că nu a respectat obligaţiile care îi revin la solicitarea CF de denunţare unilaterală a contractului de furnizare în scopul schimbării furnizorului |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
47. |
Numărul de plângeri ale CF deserviţi de alt furnizor, adresate furnizorului, prin care furnizorul este învinuit că nu a respectat obligaţiile care îi revin atunci când un CF îi solicită să facă demersurile necesare pentru a-i asigura furnizarea energiei electrice |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
48. |
Numărul de locuri de consum pentru care CF proprii au denunţat unilateral contractul de furnizare în vederea schimbării furnizorului |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
1 |
|
1 |
noncasnic mare |
0 |
1 |
1 |
|
2 |
total |
0 |
1 |
1 |
|
3 |
49. |
Numărul de locuri de consum care au fost preluate de către furnizor ca urmare a schimbării furnizorului de către CF |
casnic |
0 |
3 |
0 |
|
3 |
noncasnic mic |
0 |
2 |
10 |
|
12 |
noncasnic mare |
0 |
1 |
7 |
|
8 |
total |
0 |
6 |
17 |
|
23 |
50. |
Numărul de încălcări ale indicatorilor de performanţă garantaţi |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
51. |
Numărul de compensaţii acordate ca urmare a nerespectării termenelor prevăzute în prezentul standard |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
total |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
52. |
Numărul de solicitări ale CF noncasnici mari de a primi compensaţii pentru nerespectarea de către furnizor a indicatorilor de performanţă garantaţi |
noncasnic mare |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
53. |
Numărul de compensaţii plătite CF ca urmare a nerespectării de către OR a indicatorilor de performanţă prevăzuţi în standardul de performanţă pentru serviciul de reţea, în vigoare |
casnic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mic |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
noncasnic mare |
0 |
0 |
3 |
|
3 |
total |
0 |
0 |
3 |
|
3 |
Nr. Crt |
Indicatori de performanță |
Nivelul garantat |
Compensația în caz de nerealizare a nivelului garantat |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
Termenul de emitere a ofertei de furnizare |
15 zile lucrătoare |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
2 |
Termenul de răspuns la plângerea CF privind factura de energie electrică |
5 zile lucrătoare |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
3 |
Termenul de comunicare către OR a solicitării de reluare a furnizării energiei electrice pentru un loc de consum deconectat pentru neplată |
4 ore |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
4 |
Termenul de răspuns la plângerile CF privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata facturii de energie electrică |
5 zile lucrătoare de la primirea plângerii de către furnizor |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
5 |
Termenul de soluţionare a solicitării de modificare a tarifului reglementat de furnizare/a plângerilor privind schimbarea tarifului reglementat la energia electrică |
10 zile lucrătoare |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
6 |
Termenul de răspuns la solicitările/plângerile CF, altele decât cele tratate explicit în standard |
15 zile lucrătoare, respectiv 30 de zile, cu informarea în prealabil a CF în termenul iniţial de 15 zile lucrătoare |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
7 |
Termenele prevăzute în Procedura privind acordarea despăgubirilor clienţilor casnici pentru receptoarele electrocasnice deteriorate ca efect al unor supratensiuni accidentale produse din culpa operatorului de reţea, în vigoare |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere |
8 |
Termenul de transmitere către OR a unei solicitări/plângeri referitoare la activitatea şi obligaţiile OR, respectiv către CF a răspunsului primit de la OR |
Ziua lucrătoare imediat următoare, pentru solicitări/plângeri primite de la CF prin poştă electronică sau centru de telefonie |
100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu prima zi de întârziere. |
3 zile lucrătoare, pentru solicitări/plângeri primite de la CF în scris pe hârtie/fax |
3 zile lucrătoare pentru comunicarea către CF a răspunsului primit de la OR |